2020-08-15 2960

SMS Pazarlama Fikirleri

SMS Pazarlama Fikirleri

SMS Pazarlama Gücünden En İyi Şekilde Yararlanmanın 5 İpucu
 
1. Hoş Geldin Teklifleri:
Müşterilerinizi zamanında bir SMS ile karşılamanın en iyi yolu nedir? Herkes hoş geldin e-postaları bekliyor, ancak işletmenizin pazarlama stratejisine anında bir kısa mesaj eklemek müşterileriniz için hoş bir sürpriz olacaktır. Kayıt yapmaları için bir teşvik sunuyorsanız, indirim kodunu veya bağlantıyı kısa mesajla gönderin ve eğer SMS yeterli olmazsa, müşteriyi satın almaya teşvik etmek için bir e-posta ile takip edin.
 
2. Doğum Günü İndirimleri:
Kısa mesajlar özel bir fırsat gerektirir, müşterinizin doğum gününden daha özel bir fırsat var mı? Müşterinizi ilgilendiğinizi gösterin, doğum gününe yaklaştığında birkaç gün süren bir teklif sunun. Teklifi doğrudan kısa mesajınıza ekleyebilir veya özel doğum günü hediyesi için e-postalarına gönderebilirsiniz, ne yaparsanız yapın, bir ikinci e-postayla takip ettiğinizden emin olun.
 
3. Zaman Sınırlı Özel Teklifler:
Muhtemelen sürekli bir özel teklifiniz var ve müşterinizin satışlarınız ve promosyonlarınız için mümkün olan en büyük tepkiyi vermesini istiyorsunuz. Kısa mesajlarınızda biraz teşvik ekleyin. Müşterilerinize en iyi uyacak şekilde farklı seçenekleri deneyin, SMS kampanyalarınızı her gün göndermiyorsanız, bunda bir sakınca yok.
 
4. Sepet Terk Etme:
Sepet terk etme e-ticaret satıcılarının karşılaştığı bir sorundur ve genellikle bu durumu ele almak için terk edilmiş sepet e-postaları gönderilir. Ancak SMS ile birleştirildiğinde daha etkili olabilir. Satış yapmak için kullanılan araçlar hakkında güçlü ve zayıf yönleri anlamalısınız: kısa mesajlar ve e-postalar anında bilgi almak için uygundur. Müşterileri çekmek için bir SMS kampanyası gönderin ve terk ettikleri sepetlerinden çıkardıkları ürünlerin resimlerini e-posta ile takip edin.
 
5. Sipariş Onayı ve Kargo Güncellemeleri:
Sipariş onayları ve kargo güncellemeleri için kısa mesajlar gerçekten etkilidir. Müşterinize istediği güncellemeleri alabileceği ve inceleyebileceği bir seçenek sunun. Müşterinizin cep telefonundan kargo güncellemelerini takip etmesi gerekir, e-postasını açmasına gerek yok. Ayrıca, kısa mesajlarında bir bağlantı ekleyerek, sevkiyatı izlemek için daha fazla ayrıntıya erişmelerini sağlayın.

Yorumunuzu bırakın

Destek Merkezi

Hizmeti kullanırken tüm soru ve sorularınıza cevaplar Destek Merkezi

DESTEK E-MAİL

Bize istediğiniz zaman e-posta gönderebilirsiniz eposta gönder

Çağrı merkezi

Müşteri hizmetlerinden herhangi bir yardım alın 08508400074